  • 121. Data: 2003-01-10 18:01:04
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "KANAR" <z...@g...pl.USUN>

    > A ile w łapę bierzesz zamiast wypisania mandatu?
    > Z tego co wiem,to nawet na 20 zł się połaszczycie.

    Wiesz, za 20 zł to ja nawet bym ręki z kieszeni nie wyciągnął, poza tym przy
    takiej próbie z Twojej strony, przekonała byś się jak to jest z kanarami
    którzy zwyczajnie nie biorą łapówek.

    Pzdr Kanar

  • 122. Data: 2003-01-10 19:02:38
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Niby dlaczego mam się bać...Temat był szeroko poruszany w prasie,ponadto
    > sama byłam świadkiem.

    Więc trzeba było to zgłosić w prokuraturze. Natomiast nie byłaś świadkiem
    jak ja biorę łapówkę toteż wypraszam sobie podobne insynuacje.

    pdr
    Olo

  • 123. Data: 2003-01-10 19:07:05
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Aha:teraz są nowe elektroniczne kasowniki i zauważyłam,że takie kanary
    > najpierw zablokowują swoimi kartami te kasowniki,żeby nikt już nie mógł
    > skasować biletu,po czym biorą się za kontrolę bilecików.

    A wcześniej blokowali za pomocą sterownika znajdującego się w kabinie
    kierowcy, widzisz jakąś różnicę?

    > Jak ktoś się grzebał z wyciągnięciem biletu(np.szukał długo),to już go nie
    > skasuje,a kanar się raduje :-(

    I bardzo słusznie. Bilet należy skasować niezwlocznie po wejściu do pojazdu,
    a nie w dowolnym momencie podróży. Pomijam już bezczelne kombinowanie z
    szukaniem po kieszeniach, a na najbliższym przystanku wysiadka....

    pdr
    Olo

  • 124. Data: 2003-01-10 20:34:21
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Olo Kwasniak napisa_(a):
    > A wcześniej blokowali za pomocą sterownika znajdującego się w kabinie
    > kierowcy,

    dziurkacze? :))))
    A Warszawa to dziwne miasto, bo taka karta blokuje tylko jeden
    kasownik... To się nazywa niezłe rozwiązanie :)

    KG

  • 125. Data: 2003-01-10 20:45:13
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > dziurkacze? :))))

    To dość zamierzchły okres w historii komunikacji zbiorowej. Ale powiem Ci ze
    równie dobrze mozna sobie nieraz poradzić bez blokady kasownika - wystarczy
    dosłownie 3-4 kontrolerów w zespole.

    > A Warszawa to dziwne miasto, bo taka karta blokuje tylko jeden
    > kasownik... To się nazywa niezłe rozwiązanie :)

    A jesteś pewien ze nie wszystkie? To kijowo, bo musi byc tylu kontrolerów
    ile kasowników...

    pdr
    Olo

  • 126. Data: 2003-01-10 20:59:52
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Olo Kwasniak napisa_(a):

    > To dość zamierzchły okres w historii komunikacji zbiorowej.

    Zależy gdzie, u nas dopiero co je ostatecznie zdemontowali, a przez
    ponad rok były równolegle z elektroniką.

    > A jesteś pewien ze nie wszystkie? To kijowo, bo musi byc tylu kontrolerów
    > ile kasowników...

    Jeden, więc jeśli już dochodzi do blokowania to albo tylko najbliższy,
    albo najpierw spacer przez autobus (zwykle są dwójki).

    KG

  • 127. Data: 2003-01-10 21:03:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 10 Jan 2003 21:45:13 +0100, "Olo Kwasniak"
    <o...@p...wp.pl> zakodował:
    >To dość zamierzchły okres w historii komunikacji zbiorowej.

    Mylisz się - w Wawie ciągle są takie (do biletów sprzedawanych przez
    kierowców). A jeszcze AFAIR niewiele ponad rok temu były standardem.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 128. Data: 2003-01-10 22:05:45
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Mylisz się - w Wawie ciągle są takie (do biletów sprzedawanych przez
    > kierowców). A jeszcze AFAIR niewiele ponad rok temu były standardem.

    hehehhe
    A jeszcze nie tak dawno od kogoś z Wawy słyszałem, ze my tu na Śląsku
    zadupie mamy i zacofanie, bo "oni mają karty magnetyczne" ;-))))

    pdr
    Olo

  • 129. Data: 2003-01-10 23:40:56
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 10 Jan 2003 08:53:29 +0100,"Maciej Makula" <e...@p...com.pl>,
    napisał/a:

    > Tyle dals? To zglos to do prokuratury. Tylko ze wreczanie tez jest karalne

    Moja koleżanka dała,bo zapomniala skasować biletu.
    Ja mam kartę miejską.

    > P.S> Ja gotowka biore 50 zl albo 24,50, zalezenie od przewinienia. I
    > wystawiam na to kwitek.

    To mało bierzesz.Czy te kwitki nie są fałszywe,bo mandaty są na większe
    kwoty-chyba na 120 zł.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 130. Data: 2003-01-10 23:48:18
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 10 Jan 2003 11:14:33 +0100,"Leszek" <l...@p...fm>,
    napisał/a:

    > Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ile bierzesz za robienie "loda" w bramie miła Kaju???Słyszałem o 50 zł.

    Spadaj na drzewo zboczeńcu razem ze swoimi lodziarzami.

    --
    Kaja