  • 111. Data: 2003-01-10 11:42:43
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Makula" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:avlu3i$hdi$3@news.tpi.pl...

    > To jest lokalny regulamin :) U nas po prostu takiego zapisu nie ma, wiec
    nie
    > musimy sie do czegos takiego stosowac.

    prosilem o przypis ( nie zostalo okrselone z jakiego konkretnie miasta).
    Jest. Skoro ten nie pasuje to moze podaj linka do regulaminu z twojego
    miasta

    leon

  • 112. Data: 2003-01-10 11:48:15
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > Nie musza byc. Policjanci tez sa w cywilu.
    > Owszem, istnieje pewna grupa kontrolerow zawodowych, ktorzy pracuja w
    > mundurach.

    to bylo raczej do prawnika, jako strona zainteresowana nie jestescie
    wiarygodni w tej kwestii

    leon

  • 113. Data: 2003-01-10 11:48:51
    Od: ts <s...@i...pl>

    > No bo to jest tak - nie mamy prawa przeszukiwać pasażera

    No bez przesady, nie pisalem o przeszukiwaniu :), a swoja droge skad
    taki pomysl zeby jeszcze przeszukiwac???

    > zas ustalenie tozsamosci 210 zł.

    I jest to tak nazwane w cenniku?

  • 114. Data: 2003-01-10 11:57:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > to ja mam propozycję rozstrzygnięcia sporu,
    > Olo czy czujesz się funkcjonariuszem publicznym?
    > (Ostatecznie Ty powinieneś wiedziec najlepiej :) )

    hmmmm...tuś mnie nieco zaskoczył ;-)) wiesz -zalezy od definicji
    "funkcjonariusza publicznego" :-)

    Bo w sumie....funkcjonuję publicznie, za publiczne pieniądze itd....to
    pewnie i tak :-)

    pdr
    Olo

  • 115. Data: 2003-01-10 11:57:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Te słuzby mają też uprawnienia do ustalania tożsamości w trochę inny
    > sposób niż żądanie dokumentów. To stąd ta konieczność.

    W zupełności się zgadzam.

    pdr
    Olo

  • 116. Data: 2003-01-10 12:01:35
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > No bez przesady, nie pisalem o przeszukiwaniu :), a swoja droge skad
    > taki pomysl zeby jeszcze przeszukiwac???

    Niektórym by się przydało, bo mając dowód w kieszeni bezczelnie kłamią "bo
    jak im nie dam to mnie puszczą" - a potem jeszcze mają czelność się rzucać
    że wystawiam taki drogi mandat "bo przecież miałem dowód"
    Swoją drogą - kiedyś przybyła do trolejbusu policja zrobiła "kapsówę" pięciu
    złapanym przez nas gapowiczom. U jednego znaleźli kilkadziesiąt prezerwatyw
    ;-)))) Ubaw mieliśmy nieziemski ;-)

    > I jest to tak nazwane w cenniku?

    "Oplata dodatkowa za nieuzasadnione zatrzymanie lub zmianę trasy pojazdu a
    także czynności związane z ustaleniem tożsamości podróżnego przez
    funkcjonariuszy Policji lub Straży Miejskiej."

    pdr
    Olo

  • 117. Data: 2003-01-10 12:02:47
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > prosilem o przypis ( nie zostalo okrselone z jakiego konkretnie miasta).
    > Jest. Skoro ten nie pasuje to moze podaj linka do regulaminu z twojego
    > miasta

    Stosowne regulaminy znajdziesz:
    www.kzkgop.com.pl - komunikacja KZK GOP Katowice
    www.mzk.pl - komunikacja MZK Tychy

    pdr
    Olo

  • 118. Data: 2003-01-10 16:41:15
    Od: "KANAR" <z...@g...pl.USUN>

    > Jak ktoś się grzebał z wyciągnięciem biletu(np.szukał długo),to już go nie
    > skasuje,a kanar się raduje :-(

    Życie jest ciężkie...

    ******************************
    Pzdr Kanar

  • 119. Data: 2003-01-10 16:45:03
    Temat: Odp: Co moze kanar ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:9...@4...net...

    .

    > Straszysz mnie?

    z dorosłą osobą mam do czynienia? nie widzisz znaku zapytania? hmm

    Sandra

  • 120. Data: 2003-01-10 16:55:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@4...net..
    .

    > Wiem,jesteś z Wrocławia.

    przelotnie:-) fakt to fakt na obecna chwile tu :-))) moje miasto jest
    wieksze od Wrocławia ale nie wiem czy z tego powodu mam być dumna ? nie
    dziele ludzi na kategorie lepszą, gorszą stąd moje pytania ...

    pozdrawiam
    Sandra