  • Data: 2006-04-04 12:32:37
    Temat: Re: Co może grozić za jazdę pod wpływem?
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/4/2006 1:20 PM, Piotr Kubiak wrote:

    > Już napisałem dlaczego, bo ich sprawność jest podobna (oczywiście jeżeli
    > tak jest w istocie, ale wydaje mi się to prawdopodobne).
    > Uważasz, że jest różnica pomiędzy takim na gazie, a takim któremu się po
    > 14 godzinach jazdy oczka same zamykają ze zmęczenia? Oboje nie muszą
    > siadać za kółkiem.

    Oczywiście, że nie muszą. Sam kiedyś jeździłem sporo samochodem i
    zdarzało się, iż po przejechaniu grubo ponad 1000 km w 1,5 doby
    zatrzymywałem się 10 km od domu bo zmęczenie poprostu było już na tyle
    niebezpieczne, że pojawiały się "sekundówki". Stawałem wtedy na średnio
    2 godziny i spałem.

    > Nie mam pojęcia. Ale na pewno są jakieś sposoby. Kiedyś nie było
    > alkomatów, a zdaje się że po pijaku też nie wolno było jeździć.

    Nie ma regulacji prawnych do tego, by zatrzymywać zmęczonych a już
    napewno ich karać (pomijam tutaj samochody wyposażone w tachografy).
    Btw alkomatów - kiedyś były baloniki :)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor