  • Data: 2006-04-04 16:15:33
    Temat: Re: Co może grozić za jazdę pod wpływem?
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/4/2006 3:59 PM, witek wrote:

    > A kto powiedział, że trzeba wprowadzić takie same reguły dla osobowych
    > jak ciężarowych?

    Ot ciut wyżej "...tak samo jak...". Skoro tak samo to logicznym jest, że
    przedpiśca postulował takie same normy jazdy-odpoczynku. Dlatego się z
    tym nie zgodziłem.

    > Można inne. Byleby były.
    > A nie potem kierowca po 15 godzinach jazdy wysiada z samochodu i się
    > słania.

    Kwestia jego odpowiedzialności, czy jedzie 15 godzin z czy bez przerw.

    > Może jechać nawet 24 godziny, z odpowiednimi przerwami w odpowiednim
    > czasie.

    No i to by było jak najbardziej słuszne. Nie wyobrażam sobie jednak
    wprowadzenia obowiązkowych tachometrów we wszystkich osobówkach.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor