  • 1. Data: 2004-10-27 10:21:27
    Temat: Ograniczenia prędkości
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

    Witam
    Przypadek:
    Droga, niech będzie że krajowa, jeden pas w każdą stronę. Stoi ograniczenie do
    40km/h. 100 metrów dalej stoi znak "teren zabudowany" - biała tablica z czarnymi
    konturami budynków.
    Pytanie:
    Jaka jest dozwolona prędkość ZA tą tablicą?

    --
    TomekS

  • 2. Data: 2004-10-27 10:33:14
    Temat: Re: Ograniczenia prędkości
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Smolarek <t...@f...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > - biała tablica z czarnymi konturami budynków.
    > Pytanie:
    > Jaka jest dozwolona prędkość ZA tą tablicą?

    40 km/h.

    RG

  • 3. Data: 2004-10-27 10:47:46
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Roman G. napisał:

    > 40 km/h.

    A za tablicą od najbliższego skrzyżowania 60 ...:)
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 4. Data: 2004-10-27 10:51:19
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Stasio Podróżnik <b...@o...pl> napisał(a):

    > A za tablicą od najbliższego skrzyżowania 60 ...:)

    Oczywiście.

    RG

  • 5. Data: 2004-10-27 10:52:46
    Od: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:clnuf3$pp2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A za tablicą od najbliższego skrzyżowania 60 ...:)
    > --

    50/60 dzien/noc :) :P

    L.

  • 6. Data: 2004-10-27 11:34:19
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

    > 40 km/h.

    Czy aby na pewno? A gdyby początkowe ograniczenie było do 70km/h a nie do 40? To za
    tablicą byłoby 70 a nie 50/60??

    TS

  • 7. Data: 2004-10-27 11:54:08
    Od: "Arcady" <a...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:clo14q$633$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy aby na pewno? A gdyby początkowe ograniczenie było do 70km/h a nie
    > do 40? To za tablicą byłoby 70 a nie 50/60?? TS

    Jeżeli 40-stka była przy tablicy z numerem drogi to na całej drodze o tym
    numerze obowiązuje 40. Ale jeśli nie to od tablicy obszaru zabudowanego
    50/60.

    --
    Arek

  • 8. Data: 2004-10-27 12:07:55
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 9. Data: 2004-10-27 12:10:03
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście.

    Hmm no to _dlaczego_, jeżeli wcześniej nie było żadnego ograniczenia w postaci znaku
    (tylko wynikające z kodeksu i właściwości drogi) ZA TABLICĄ występuje ogranicznie
    prędkości do 50km/h?? Czy biała tablica sama w sobie jest czy nie jest
    ograniczeniem??

    TS

  • 10. Data: 2004-10-27 12:37:42
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Lukasz napisał:
    > 50/60 dzien/noc :) :P

    Dla mnie 60 ... Nie stosuję się do 50 bo jest absurdalna. :)