  • 1. Data: 2004-10-27 10:31:25
    Temat: pyt.dot.prawa karnego
    Od: "tk" <d...@w...pl>

    witam ,
    mam pytanie : co dzieje sie z osoba , ktorej zasadzono wyrok karny w
    zawieszeniu +
    zaplate pewnej sumy (chodzilo o ucieczke przed wierzycielami ) i teraz nie
    placi ?
    prosze o podpowiedz ,
    pozdrawiam ,
    tk .

  • 2. Data: 2004-10-27 10:46:35
    Temat: Re: pyt.dot.prawa karnego
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    tk wrote:
    > mam pytanie : co dzieje sie z osoba , ktorej zasadzono wyrok karny w
    > zawieszeniu +
    > zaplate pewnej sumy (chodzilo o ucieczke przed wierzycielami ) i teraz nie
    > placi ?

    możliwe jest odwieszenie
    jaka była podstawa zasądzenia zapłaty?

    KG

  • 3. Data: 2004-10-27 10:56:42
    Od: "tk" <d...@w...pl>

    > możliwe jest odwieszenie
    > jaka była podstawa zasądzenia zapłaty?
    >
    > KG

    sad uznal ta osobe za winna (tak jak mowilem , chodzilo o uciekanie z
    majatkiem przed wierzycielami ) i zobowiazal do naprawienia szkody co nie
    nastapilo .

    tk ,

  • 4. Data: 2004-10-27 18:43:57
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    > sad uznal ta osobe za winna (tak jak mowilem , chodzilo o uciekanie z
    > majatkiem przed wierzycielami ) i zobowiazal do naprawienia szkody co
    > nie nastapilo .

    to ta osoba musi sie liczyc z zarzadzeniem wykonania kary, o ile nie
    naprawienie szkody bylo zawinione
    Kacper