    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <FQHan.5161$qX3.3003@newsfe10.ams2> <hkh406$jfp$3@node1.news.atman.pl>
    <J9Xan.287821$gm2.54973@newsfe18.ams2>
    <1mkz7slypg384$.1k8l2atylntbe.dlg@40tude.net>
    <hkhorv$n9v$1@node1.news.atman.pl> <i74bn.18$y13.8@newsfe10.ams2>
    <hkj423$uhb$1@node1.news.atman.pl> <NUdbn.22196$8K4.3089@newsfe15.ams2>
    <hkk2hn$5lp$1@node1.news.atman.pl> <hkk4dd$r9m$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <o...@4...net>
    <hkkd1p$5ud$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <t477nw8plbk3.1775e8rj6kela$.dlg@40tude.net>
    <_5mbn.203614$4N3.80201@newsfe06.ams2>
    <6danjby23yai$.1tcir1sx9yl28$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Date: Sun, 7 Feb 2010 16:21:43 -0000

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message
    news:6danjby23yai$.1tcir1sx9yl28$.dlg@40tude.net...

    > Wikipedia. Jeżeli to nieprawda, to sprostuj ją na Wiki:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Korea_P%C3%B3%C5%82nocn

    Dziekuje, Wikipedia to portal ktorego zrodla nie sa przez nikogo uznawane za
    oficjalne nawet fizyczno matematyczne (bo kiedys ktos celowo przerobil by
    miec wytlumaczenie na zle napisana prace.... autentyczny przypadek z UK)
    Kiedys prostowalem pewnw haslo dotyczace najnowszej histori Polski a
    mianowicie sprawy wyboru balcerowicza na stanowisko prezesa rady pienieznej
    to mnie zbanowali, bo napisalem, ze balcerowicz dostal to stanowisko w
    wwyniku handlu UW z AWS - AWS miala poprzec balcerowicza w zamian UW
    zaglosuje przeciw wnioskowi SLD o samorozwiazanie sejmu - tak masz
    wiarygodne zrodlo ta wikipedie...

    > Planowanie centralne, wszechobecny terror polityczny są przyczyną
    > stagnacji
    > w gospodarce. Seria klęsk ekologicznych, postępująca korupcja, a także
    > upadek bloku socjalistycznego w Europie Centralnej i Wschodniej, ze
    > Związkiem Radzieckim na czele, pogorszyły i tak złą sytuację. Rolnictwo
    > jest w złym stanie, dystrybucja żywności skierowana jest do wojska. Korea
    > Północna jest jedynym z krajów Dalekiego Wschodu, który nie przeżył cudu
    > gospodarczego.

    Pokaz zrodlo inne niz wikipedia...
    Ja ci napisalem zrodlo, moje informacjie o Korei pochodza ze stron CIA i
    kilku innych agend zajmujacych sie ocenianiem stanu danego kraju.
    Korea Polnocna przezyla kelske suszy na poczatku lat 90-siatych i jeszcze
    raz ci to napisze, przeprowadzono sowite reformy, zmieniono bardzo duzo w
    systemie zarzadzania rolnictwem i produkcja zywnosci, dzis nawet 5 leetnie
    kataklizmy nie spowoduja w Korei glodu.
    Na youtub masz setki filmow kreconych przez turystow - (byle nie filmy na
    zlecenie) takie amatorskie. Zobacz.
    Jest masa blogow osob ktore w Korei Polnocnej byly.
    A ty mi Wikipedie podajesz...

    > W efekcie prawie całkowitego odcięcia się od świata zewnętrznego,
    > niewystarczających ilości nawozów, klęsk żywiołowych, niewielkiej ilości
    > gruntów ornych oraz krótkiego sezonu wegetacyjnego, produkcja żywności
    > jest
    > o ponad milion ton mniejsza od zapotrzebowania kraju.

    Bzdura:))
    Odciecie od swiata tez bzdura ale w pewnym sensie istnieje, wynika z embarga
    nalozonego przez USA.
    Ostatnio bardzo zlagodzonego (patrz wizyta na kleczkach Clintona w Korei
    Polnocnej)

    > Podasz źródło?

    C. I. A.

    > Jak Amerykanie będą je regularnie napełniali żywnością LOL

    Poczytaj o tym troche bo masz zerowe pojecie.