  • Data: 2010-02-07 16:42:15
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message
    news:hkmo6a$gmi$1@node1.news.atman.pl...
    W dniu 2010-02-07 16:55, pmlb pisze:

    > Ps. podaj rok! bo to ma zasadnicze znaczenie.
    > ps2. jakie talony na TV? W ktorym roku?

    Który rok to nie pamiętam, ale tak ok. stanu wojennego.
    ---------

    Okolice Stanu Wojennego nalezy wylaczyc z dyskusji, jak 80% zakladow w tym
    transport stoi pare miesiecy, to trudno domagac sie od wladz by polki byly
    pelne...
    PS.
    Ja pamietam talony na buty w 1981 roku lub na przelomie (zima) 1980-1981
    wlasnie z powodu przestojow zakladow obuwniczych. Na TV nie pamietam... Moze
    dlatego, ze nigdy tv maniakiem nie bylem:) Mnie bardziej krecilo radio:) i
    to zostalo mi do dzis:)
    Natomiast chcialem napisac o pewnej ciekawostce jak juz przy tv kolorowych
    jestesmy i radiach - heheh
    w Latach 80-0siatych bardzo popularne byly koncerty zwane: stereo i w
    kolorze, polegalo to na tym, ze w tv kolorwym ogladalo sie koncert a
    sluchalo w radio w stereo:)) To chyba pierwsza ogolno krajowa emisja
    programu sterefonicznego w europie:))