  • Data: 2010-02-07 16:43:48
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 16:21:43 -0000, pmlb napisał(a):

    > Ja ci napisalem zrodlo, moje informacjie o Korei pochodza ze stron CIA i
    > kilku innych agend zajmujacych sie ocenianiem stanu danego kraju.

    Link?

    > Na youtub masz setki filmow kreconych przez turystow - (byle nie filmy na
    > zlecenie) takie amatorskie. Zobacz.

    Link?

    > C. I. A.

    Link?

    > Poczytaj o tym troche bo masz zerowe pojecie.

    Podaj linki. A wcześniej poczytaj o dobrobycie w KRLD, bo chyba nie masz o
    tym bladego pojęcia:

    http://www.polska-azja.pl/2010/01/09/nicolas-levi-po
    lscy-zwolennicy-kim-jong-ila-to-pozyteczni-idioci/
    http://www.polska-azja.pl/2009/05/17/korea-polnocna-
    oboz-przetrwania/
    http://www.polska-azja.pl/2009/08/07/clinton-w-pheni
    anie/

    Tu koreańskie dziecko mdlejące z przejedzenia:
    http://patrz.pl/filmy/korea-polnocna-filmowana-ukryt
    a-kamera

    http://www.youtube.com/watch?v=SuzWaSYXwEQ
    http://www.youtube.com/watch?v=h9HyNO2UZOY

    Jak myślisz? To wszystko są kłamstwa, by oczernić koreańskiego przwódcę?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek