  • Data: 2010-02-06 07:02:59
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-02-06 03:05, Użytkownik pmlb napisał:

    > Ales glupi.
    > 3 postulaty z 21 dotycza spraw sklepowych.
    > Na miejscu 1. nie ma postulatu :chleba i pracy:)))
    > Ale do sprawy, wez wczuj sie w tamte dni, postulaty powstaly po
    > miesiacach strajkow! Rzoumiesz!
    > Jak dzis przez 2 miesiace nie bedzie pracowac 80% zakladow i transportu
    > co co ci w sklepie zostnaie?
    > pk. 10 - to wolanie solidarnosci by w dniach strajkow kiedy polki w
    > sklepach puste, zatrzymac eksport i skierowac go do sklepow. Rzoumiesz?
    > punkt.11 dostczyl by wiecej towaru mailo doplaty panstwa jak np. cukier.
> [...]

    Sam jesteś głupi. Skoro ludzie już się zorganizowali przeciw
    czerwonej hołocie to dlaczego mieli by się ograniczać tylko
    do postulatów "sklepowych" ?
    Fakt istnienia tych postulatów jednak dowodzi że braki w zaopatrzeniu
    sklepów istniały.
    Jak ktoś tak jak ty kupował w sklepach specjalnych tzw. "za
    żółtymi firankami" to dzisiaj sięgając pamięcią wstecz widzi
    pełne półki i towar tańszy do którego dopłacało państwo.
    Bo musiała dopłacać do grupy nieproduktywnych nierobów
    których jedynym zajęciem było umacnianie władzy ludowej.