  • Data: 2010-02-06 16:18:21
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Bernat napisal:
    > Skoro było tak dobrze, to dlaczego już w 1956 władza musiała powiesić
    > Wawrzeckiego jako kozła ofiarnego dla braku mięsa w sklepach

    Jak sie o czyms wypowiadasz, to badz scisly. Afera miesna to rok 1964,
    a powieszenie Wawrzeckiego to rok 1965. Roznica niby drobna w stosunku
    do tego co piszesz: 9 lat. To tak jakbys mylil rzad Olszewskiego z rzadem
    Kaczynskiego. No ale w ferworze plucia na czerwonych rozum umiera.

    > Po co strzelano do robotników w 1970?

    W tym samem celu, w ktorym rzad Kaczynskiego palowal pielegniarki.
    Dla utrzymania wladzy.

    > Czemu w Radomiu ludzie wyszli na ulice w 1976?

    Z powodu podwyzek cen. Polityka zwisala im kalafiorem.

    > Możesz też uświadomić mnie dlaczego moi rodzice nie kupili sobie
    > pralki i kolorowego telewizora, tylko 10 lat reanimowali lampowego trupa.

    Bo w latach osiemdziesiatych gospodarka byla wegetatywnym trupem,
    zalatwionym wspolnym wysilkiem Amerykanow (celowo) i Solidarnosci
    (nieswiadomie do konca: im gorzej, tym lepiej).

    > Oboje pracowali, więc powinniśmy żyć jak pączki w maśle.

    Naprawde? To dlaczego dzis nie zarabiam tyle samo, co moj odpowiednik
    np. we Francji, tylko duzo, duzo mniej? Z dokladnie tego samego
    powodu: utrzymuje armie darmozjadow socjalnych, ktorzy swoich
    swiadczen nigdy nie wypracowali, tylko wyrwali rozruchami ulicznymi.
    No? Co ci to przypomina? Radom? Sierpien? A to tylko gornicy
    juz w XXI wieku.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek