    From: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Date: Wed, 3 Feb 2010 21:35:20 +0100

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 19:48:43 -0000, pmlb napisał(a):

    > Jak to jest w Kodeksie pracy czy prawie pracy?
    > Czy to przestepstwo karne?
    > O tyle psrawa ciekawa, ze jeszcze nikt z tych wymienionych spraw prze zemnie
    > nie zostal osadzony...

    Grozi za to mnóstwo strasznych kar. Tylko, gdy nie udowodni się złej woli
    pracodawcy, to nie sądzę by zamknięto go do więzienia. Dodatkowo gdy jest
    on bankrutem, to ci biedni pracownicy wiele kasy nie zobaczą. Niby jest
    jakiś fundusz, ale mam znajomych, którzy mają zasądzone od pracodawcy
    pieniądze, ale nie ich z kogo, ani z czego ściągnąć.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek