  • 11. Data: 2006-07-19 08:32:47
    Temat: Re: Ciężka dola wychowawcy kolonijnego
    Od: "Orka" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości
    news:134g17j21fsmb.eyhhyfavj8c1$.dlg@40tude.net...
    > > Niestety nie :(
    >
    > Niestety tak.

    No to będziemy się teraz licytować?
    Ja przytoczyłam tylko to, co było moim udziałem i dzieje się tak na wielu
    koloniach. Nie uważam, żeby była to kaczka dziennikarska, bo autor artykułu
    sobie tego raczej nie wymyśił. Zapewne zasłyszał od takich osbób, którym się
    takie problemy zdarzyły. Być może sytuacje takie są niezgodne z polskich
    prawem, niemniej mają miejsce. Przytaczanie tu paragrafów nie jest w tej
    chwili konieczne, bo osoba jadąca jako wychowawca, na drugi koniec Polski,
    nie bierze ze sobą grubych kodeksów i nie ma jak sprawdzić ani zweryfikować
    tego, co wmawiają "władze" czy organizatorzy koloni. I tyle.

    --
    Orka

  • 12. Data: 2006-07-19 09:06:54
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Wed, 19 Jul 2006 10:32:47 +0200, Orka w wiadomości
    <news:e9kqpo$l64$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    Ja nie neguję twoich osobistych doświadczeń, ale fakt, że mówiła ci tak
    samo komendantka obozu, nie jest żadnym argumentem na prawdziwość artykułu.

    > Nie uważam, żeby była to kaczka dziennikarska, bo autor artykułu
    > sobie tego raczej nie wymyślił.

    Owszem, autor powtarza niesprawdzone plotki bez znajomości rzeczy.

> [...]
    > jak sprawdzić ani zweryfikować tego, co wmawiają "władze" czy organizatorzy koloni.

    Twoja argumentacja mnie zadziwia. Po pierwsze jesteśmy na grupie prawnej,
    po drugie rozstrzyganie o odpowiedzialności odbywa się PO turnusie, po
    trzecie ta wiedza ci nie zaszkodzi, bo następnym razem nie dasz sobie
    wmówić głupot, możesz też powiedzieć jeżdżącym na kolonie znajomym, jaka
    jest prawda na ten temat.

    --
    Sz.

  • 13. Data: 2006-07-19 09:19:28
    Od: Abuk <n...@o...pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał(a):
    > Owszem, komentarz idiotycznie sformułowany, ale... przecież takie
    > ubezpieczenia są codziennością i miliony je płaci... Np. OC i AC - jak coś
    > zmalujesz nie pójdziesz siedzieć jeśli nie byłoby Cię stać na zlikwidowanie
    > szkody...
    W Polsce nie idzie się siedzieć za długi ...

    J.K.

  • 14. Data: 2006-07-19 10:07:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Abuk napisał(a):
    > W Polsce nie idzie się siedzieć za długi ...

    idzie pod warunkiem ze sie nie splaca z wlasnej umyslnej winy.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 15. Data: 2006-07-19 20:51:53
    Od: Abuk <n...@o...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > idzie pod warunkiem ze sie nie splaca z wlasnej umyslnej winy.

    Idzie się ewentualnie kiedy udowodni się, że ktoś już zaciągając dług
    zamierzał go nie spłacać. A w tym przypadku ciężko byłoby prowadzić taką
    argumentację.

    J.K.

  • 16. Data: 2006-07-19 21:38:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Abuk napisał(a):

    > Idzie się ewentualnie kiedy udowodni się, że ktoś już zaciągając dług
    > zamierzał go nie spłacać. A w tym przypadku ciężko byłoby prowadzić taką
    > argumentację.

    nie ma sprzecznosci z tym co napisalem :)

    P.