    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciepła woda od monopolisty na siłę :-/
    Date: Mon, 20 Jul 2015 23:59:53 +0200

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości
    >Pracownik stwierdził, że ma właśnie w ręku moje pismo i, że
    >przyłączenie jest jak najbardziej dobrowolne, ale likwidacja "piecyka
    >gazowego" jest przymusowa, bo do rozprowadzenia rur z ciepłą wodą
    >wykorzystane zostaną przewody kominowe, do których aktualnie
    >przyłączone są przewody spalinowe od "junkersa". W związku z

    To co oni do tej pory robili ?
    Moze wystarczy rodzine solidnie wykapac, i rury splyna ?

    >tym w środę zostanie odcięty gaz w budynku oraz zdjęte gazomierze.
    >Warunkiem przywrócenia zasilania mieszkania gazem jest likwidacja
    >piecyka gazowego i wykonanie prób szczelności. :-/ :-/ :-/ Co
    >ciekawsze za te wszystkie niezamówione prace będę musiał zapłacić !!!

    A kuchnia jaka - na gaz ?
    Wszystkich tak zalatwia ?

    >Czy z prawnego punktu widzenia jestem w stanie cokolwiek zrobić? Czy
    >pozostaje tylko iść jak ten baranek w stadzie na rzeź?

    Znajac nasze sady ... z jednej strony, jakbys poszedl do bieglego
    prawnika, to pewnie by potrafil przedluzyc procedure o pare lat, ale
    pewnie juz nie zdazysz - wylacza zanim sad sie wypowie.
    Chyba, ze przez jakis nadzor budowlany ... w koncu nie zostales
    poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem.

    >Z tego co wyszperałem w necie w przypadku wyodrębnionej nieruchomości
    >lub wspólnoty miałbym jeszcze jakieś szanse, ale tu jest tylko
    >spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu :(

    Masz mala szanse - poczekaj na rachunki i do Walnego Zgromadzenia,
    obejdz sasiadow, stawcie sie tlumnie, spytaj kto zwroci lokatorom
    koszta ... i zaproponuj sie na prezesa. Moze oburzony narod na Ciebie
    zaglosuje :-)

    >P.S. Czy wkrótce mam się spodziewać ekipy z niechcianą kablówką,
    >niechcianym internetem itd/itp ???

    Kto wie.
    O tyle, ze placic nie bedziesz musial, chyba ze stary odepna :-)

    J.