    Date: Mon, 20 Jul 2015 10:42:30 +0200
    From: Grzegorz <g...@a...fikcyjny.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciepła woda od monopolisty na siłę :-/

    W dniu 20.07.2015 o 09:32, Andrzej Lawa pisze:

    > [ciach lamenty]
    >
    > Cóż, właścicielem budynku jest spółdzielnia, a to właściciel budynku
    > decyduje o ogólnej infrastrukturze.
    >
    > Jasne, jako spółdzielca (?) masz głos, ale większość poparła takie a nie
    > inne rozwiązanie. Dlaczego większość ma się dostosowywać do ciebie?

    Witam ponownie.
    Przepraszam za "lamenty" bo nie to było moim celem. Chciałem możliwie
    dokładnie opisać sytuację ale rzeczywiście w nerwach niechcąco dałem
    upust swojej frustracji. Wcale nie wymagam aby większość się
    dostosowyłała do mnie. Nikomu nie bronię demontażu podgrzewacza gazowego
    jeśli ma takie życzenie.
    No cóż, pozostaje mi pogodzić się z faktami (kosztami takiego
    rozwiązania) i wyrazić zgodę na przyłączenie c.c.w.

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
    Grzegorz