  • 1. Data: 2003-07-19 16:29:34
    Temat: Chore przepisy rowniez w Europie?
    Od: "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl>

    Hej!

    widze, ze politycy ze starego kontynentu rowniez rozsadkiem nie grzesza

    http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/214030.html

  • 2. Data: 2003-07-19 17:10:09
    Temat: Re: Chore przepisy rowniez w Europie?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > widze, ze politycy ze starego kontynentu rowniez rozsadkiem nie grzesza

    Ja ich nigdy o rozsądek nie posądzałem.

    > http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/214030.html

    Najlepsze jest to:
    "Niemcy posunęli się dalej i wprowadzili własny dodatek do EUCD,
    zakazując publicznego dyskutowania (także w Internecie) o omijaniu
    i łamaniu zabezpieczeń!"

    Nadchodzą parszywe czasy i jak tak dalej pójdzie to prędzej czy
    później zakazane będzie nawet myślenie o pewnych sprawach :-(

    Pix

  • 3. Data: 2003-07-19 22:31:34
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    pix wrote:

> [...]
    >
    > Nadchodzą parszywe czasy i jak tak dalej pójdzie to prędzej czy
    > później zakazane będzie nawet myślenie o pewnych sprawach :-(

    Hehe, to bedzie dzialalo w dwie strony, zabezpieczajacy programy nie
    bede tez mogli o tym mowic.

    wer