  • 1. Data: 2003-07-19 14:18:32
    Temat: Sex na www czy nie sex?
    Od: "Dagger" <d...@b...pl>

    Ostatnio rozmawialem w gronie znajomych i pojawil sie problem:
    Jak to jest w polsce ... w koncu ta erotyka jest zabroniona czy nie? (nie
    mam tu na mysli jakis ekstremalnych przypadkow - pedofilii itd.)
    Np. chcial bym zrobic cos takiego: kupie konto www, umieszcze tam stronke,
    na ktorej za oplata, bede pokazywal moja dziewczyne podczas zabawy ze mna
    lub sama - czy cos takiego moge zrobic? czy np. nie musial bym miec
    zarejestrowane dzialalnosci gospodarczej?
    Np2. Robie serwis erotyczny ... place "pania" i robie fotki, umieszczam je
    na www i w zamian za dostep uzytkownicy musza placic na konto lub sms'em
    .... jak to wszystko wyglada w swietle prawa?
    Pozdrawiam
    Dagger

  • 2. Data: 2003-07-19 20:39:33
    Temat: Re: Sex na www czy nie sex?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dagger napisał:
    > Ostatnio rozmawialem w gronie znajomych i pojawil sie problem:
    > Jak to jest w polsce ... w koncu ta erotyka jest zabroniona czy nie?

    nie jest

> [...]
    > lub sama - czy cos takiego moge zrobic? czy np. nie musial bym miec
    > zarejestrowane dzialalnosci gospodarczej?

    możesz i nie musisz mieć działalności gospodarczej

    > Np2. Robie serwis erotyczny ... place "pania" i robie fotki, umieszczam je
    > na www i w zamian za dostep uzytkownicy musza placic na konto lub sms'em
    > .... jak to wszystko wyglada w swietle prawa?

    wszystko jest zgodne z prawem o ile możesz udokumentować, że materiały
    które są na stronie są Twoje lub masz prawo je tam umieszczać

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-07-24 19:13:52
    Od: "Dagger" <d...@b...pl>

    > możesz i nie musisz mieć działalności gospodarczej

    Czy jeszcze ktos moze to potwierdzic?

  • 4. Data: 2003-07-24 20:12:58
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dagger napisał:

    > Czy jeszcze ktos moze to potwierdzic?

    od jakiś 3 lat potwierdza to co roku mój US, nie zgłaszając żadnych
    pretensji ;) Po prostu wszystko odbywa sie na umowe o dzieło.

  • 5. Data: 2003-07-24 20:43:15
    Od: "Dagger" <d...@b...pl>

    > od jakiś 3 lat potwierdza to co roku mój US, nie zgłaszając żadnych
    > pretensji ;) Po prostu wszystko odbywa sie na umowe o dzieło.

    hmmm ... poprostu dalem taki temat w kilku innych miejscach i zdania sa
    podzielone

  • 6. Data: 2003-07-24 21:38:47
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dagger napisał:
    > hmmm ... poprostu dalem taki temat w kilku innych miejscach i zdania sa
    > podzielone

    ja to mówie z doświadczenia a nie z przypuszczeń "co by było gdyby było" :)

  • 7. Data: 2003-07-24 21:45:47
    Od: "Dagger" <d...@b...pl>

    > ja to mówie z doświadczenia a nie z przypuszczeń "co by było gdyby było"
    :)
    czyli wystarczy strona www, konto w banku i "tresc" strony zdobywana na
    zasadzie umowa o dzielo i wszystko ok? amiedzy kim a kim jest umowa...
    miedzy "artysta" a osoba prywatna czy firma?

  • 8. Data: 2003-07-24 22:52:17
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Dagger napisał:
    > czyli wystarczy strona www, konto w banku i "tresc" strony zdobywana na
    > zasadzie umowa o dzielo i wszystko ok? amiedzy kim a kim jest umowa...
    > miedzy "artysta" a osoba prywatna czy firma?

    zalezy co chcesz tak w ogóle robić..
    masz jakiś komunikator typu icq lub gg? latwiej sie gada na takim czyms
    niz tu na grupie.. jak masz to odezwij sie na priv do mnie i podaj
    namiary ;)