    From: Michał Olszewski <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cholerne clo ;)
    Date: Fri, 11 Jan 2002 18:35:34 +0100

    bud wrote:

    > O ile ja pamietam, to nadawca musial podac "wartosc celna" do wyliczenia Tobie
    oplat, ale Tobie nie
    > kaze placic za dostawe.

    No to powiedzmy, ze "Customs Invoice" jest wartoscia celna -
    171.04 EURO, a mi nie kazali placic - 0 EURO na "Facture"

    > A jeden z egzemplarza rachunku informujacego o wartosci celnej z pewnoscia byl
    razem z innymi
    > papierami celnymi.

    Jest jeszcze taka nalepka - C5 i mniejszymi lietrami CN22
    [OLD C1] - strasznie podobna do takiego formularza na
    Poczcie Polskiej jak wysylasz paczke za granice - taki jakby
    formularz celny z zawartoscia.

    I na tym jest podany rodzaj przesylki - "Towar" oraz
    zawartosc [3 zestawy plyt DVD] oraz wartosc - 0 EURO [zero
    euro]

    Meczy mnie ta sprawa okropnie, bo poza tym, ze na "Customs
    Invoice" byla podana zawyzona wartosc 171,04 EURO [ja mam
    obciazenie na VISA tylko 142,76 EURO i tak stoi na stronie
    WWW w amazonie podsumowujacej zamowienie] to na dodatek
    jeszcze Seria 1 Przyjaciol nie ma PL napisow [a mial to byc
    prezent dla osoby ktora umie perfekt szwedzki i rosyjski,
    ale nie angielski czy tez niemiecki] :(((

    --
    Michał Olszewski vel RyMi
    r...@p...onet.pl