  • Data: 2014-04-14 21:00:48
    Temat: Re: Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotrek p...@p...onet.pl ...

    > Ale jak to im nie pozwala skoro sam pamiętam wypowiedź
    > jakiegoś posła twierdzącego, że nie chowa się przed
    > mandatami za immunitetem.

    Jeżeli masz na myśli Żelichowskiego to on w tym samym zdaniu przyznał sie,
    ze mandaty bierze na siebie bodaj jego zona.

    > Wychodzi na to, że albo jednak
    > wolno im je płacić, albo ten, o którym piszę, tak bardzo
    > płakał i prosił, że z litości policjanci nagięli prawo
    > i pozwolili mu przyjąć mandat.

    W TV widziałem przełożonego tych strazników ktory stwierdził, ze jak tylko
    pani była wspaniała sportsmenka -> poseł bez honoru machneła legitymacją
    poselską to juz nie mogli jej wystawić mandatu.
    Gdyby tego nie zrobiła, mandat by wystawili w nieswiadomosci, ze to
    posłanka.