  • Data: 2014-04-17 02:36:20
    Temat: Re: Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Apr 2014, ajt wrote:

    > No tak, ale policjanci mają zwyczaj/polecenie (jakoś tam prawnie umotywowane)
    > pytania o miejsce pracy i źródło dochodów,

    Moment, moment.
    To jest nieporozumienie "u źródła".
    Taka informacja jest potrzebna temu, kto chce wystąpić do sądu
    o ukaranie, np. grzywną. Dajmy na to policjantowi.
    Ma ją przekazać razem z zarzutami.
    To ma być *obiektywna* informacja, zebrana przez kierującego
    wniosek o ukaranie, a nie stanowisko karanego!
    Jak wnioskujący o ukaranie chce we wniosku pisać to co karany
    (no dobra, obwiniony) uważa, to niech pisze "nie popełnił
    wykroczenia takiego a takiego" :P
    Rozumiesz kiks?
    KPW nakazuje dostarczenie sądowi informacji o tym:
    - o co jest obwiniony
    - gdzie pracuje itede
    Ale to NIE MAJĄ być swobodne wynurzenia obwinionego!
    Przecież to nie jego stanowisko jest podstawą oskarżania.

    pzdr, Gotfryd