  • Data: 2014-04-15 23:52:46
    Temat: Re: Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > Domyślam się że masz na myśli że jakby pani była tylko sportsmenką to by
    > mogli wystawić, ale jako poseł bez honoru machnęła legitymacją poselską
    > i przez to nie mogli jej wystawić mandatu. Ale pewności nie mam :).

    W pewnym sensie.
    Mam na mysli, ze pani była swietna sportsmenką, ale jak tylko dorwała się
    do władzy to w takich własnie sytuacjach pokazuje brak honoru.
    I nie przekonuje mnie to dziecinne tłumaczenie ze nie mogła zapłacic bo
    jest posłem.
    nie pokazywac legitymacji, przeprosic, dac tradycyjne dokumenty i przyjąc
    mandat. Ale do tego trzeba miec odrobinę przyzwoitości.