  • Data: 2002-01-25 18:56:24
    Temat: Re: CZY "OWSIAK" JEST LEGALNY ?
    Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@p...onet.pl> skribis:

    >To może zamiast mędrkować Panowie Folozofowie napisze ktoś ( TU na
    >niusach !!! - aby można było wspólnie skorygować treść ) jak powinno
    >wyglądać profesjonalne doniesienie do prokuratury o popełnieniu
    >przestepstwa przez organizatorów WŚOP ?

    No i nikt nie napisal...

    Zreszta czy wazna jes forma ? Mozesz napisac cokolwiek, co bedzie
    donosem, a prokuratura powinna chyba sie tym zajac (IMVVHO - niech mnie
    ktos poprawi jesli nie). Albo Policja - moze zloz donos na policje :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)