  • Data: 2002-01-25 21:55:45
    Temat: Re: CZY "OWSIAK" JEST LEGALNY ?
    Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.Walczyc z WOSP to troche malo rozsadne zajecie.

    Przyznaj się, że łydki by Ci się ze strachu trzęsły.

    > 2.Wolontariat jest na swiecie jak najbardziej popierany a niektore firmy
    > zachodnie nawet kilka dni w roku nakazuja pracownikom poswiecic na takie
    > dzialania.

    Tam też dzieci się w zbiórkę pieniędzy wciąga ?

    > Ogolnie sam pomysl jest krotko i delikatnie mowiac _niesmaczny!_

    Pozornie TAK. Mi wolno krytykować WŚOP. Choćby dlatego, że płacę dwie
    składki zdrowotne. Doniesienie do prokuratury winno klarownie mówić jakie
    prawo jest złamane. Paragraf itp....

    > M.
    >
    > BTW. Albo prowokacja albo ktos jest "zdrowo"....z takimi pomyslami.

    "WYSTRZEGAJ SIĘ PIERWSZYCH ODRUCHÓW - ZWYKLE SA SZLACHETNE". - to moje credo.