  • Data: 2002-01-26 11:26:00
    Temat: Re: CZY "OWSIAK" JEST LEGALNY ?
    Od: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ao045uc4mgjv164certdrfqofr8lrtci0a@4ax.com...
    > "Jägermeister" <j...@j...prv.pl> skribis:
    >
    > I to jest wlasnie myslenie egoistyczne - pomagaj innym bo ty kiedys
    > bedziesz potrzebowal pomocy.

    Tak jak ze stresem czy z cholesterolem.
    Ma dwie odmiany: dobra i zla.
    Egoizm w m.in. takim przypadku moze byc dobry.

    > To z tego, ze przyparza kasom chorych itp wiekszego chodu niz czlowiek
    > wrzucajacy dwa zlote owsiakowi.

    Sam piszesz: "przyparza kasom chorych".
    Kasom chorych! A samym ubezpieczonym?
    Czy nie widzisz jak stoja Kasy Ch.?
    Jedne sa na skraju bankructwa,inne stale sie rozbudowuja a jeszcze inne maja
    pieniadze na kontach ulokowane
    a sami pacjenci?

    > I wynika z tego ze wiecej robisz dla sluzby zdrowia niz niektorzy
    > kwestujacy, a przynajmniej nie robisz z tego show.

    Napisalem: "moze placa".
    A co do reszty to nie ja pisalem,ze place "dwie skladki" i szczyce sie tym
    publicznie.

    > nie czytales watku ?

    Chce to od Ciebie uslyszec ;)

    > Jak dziecku wybito zeby, to go to wzmocnilo ?

    Zapytaj to dziecko nie mnie ;)

    M.