eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCZY LEKARSKI EGZAMIN PANSTWOWY JEST ZGODNY Z KONSTYTUCJA..?? › Re: CZY LEKARSKI EGZAMIN PANSTWOWY JEST ZGODNY Z KONSTYTUCJA..??
    From: b...@y...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CZY LEKARSKI EGZAMIN PANSTWOWY JEST ZGODNY Z KONSTYTUCJA..??
    Date: 24 Oct 2006 11:20:21 -0700

    > Nie kazdy. Tak, by nie bic piany, to formy egzaminów takich, czy siakich sa
    > przykladowo u:
    >
    > - prawników - aplikacje sedziowskie, prokuratorskie, radcowskie, adwokackie,
    > notarialne;
    >
    > - inzynierów - musisz miec uprawnienia do wykonywania danego zawodu, co wiaze
    > sie albo z dodatkowymi egzaminami, albo przynajmniej jakimis tam praktykami
    > (dozór techniczny, budownictwo, energetyka itd.);
    >
    > - nauczycieli - rózne formy awansu zawodowego, przy czyms tym wypadku po
    > studiach niby uczyc mozesz, ale poczatkowo pod nadzorem innego nauczyciela)

> [...]

    no tak ale kazdy z nich moze pracowac w swoim zawodzie zaraz po
    studiach....
    nie myl tego ze specjalizowaniem sie...
    lekarze po studiach nie maja prawa do wykonywania zawodu jak inni...
    dopiero po LEPie.... do tego gochodza egzaminy na specjalizacje...

    I tak czlowiek po studiach prawniczych jest....prawnikiem

    Po magisterskich ....magistrem

    A po medycznych....nikim...

    i jakie to rowne traktowanie przez panstwo...

    Chodzi mi tylko o aspekt ze po zaraz zakonczeniu studiow nie ma sie
    prawa wykonywania zawodu...tylko po jakims popieprzonym
    egzaminie...!!!!
    NIKT tak nie ma....!!!!
    poza lekarzami....:)