eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCEIDG i dodatkowe miejsce prowadzenia działalności a pieczątka firmowa › Re: CEIDG i dodatkowe miejsce prowadzenia działalności a pieczątka firmowa
    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CEIDG i dodatkowe miejsce prowadzenia działalności a pieczątka
    firmowa
    Date: Fri, 22 Aug 2014 14:16:36 +0200

    Dnia Fri, 22 Aug 2014 10:15:47 +0200, Krzysztof Jodłowski napisał(a):

    > W dzisiejszych czasach nie ma absolutnie konieczności używania
    > pieczątki. Ja nie używam od ponad 10 lat. Choć na początku był duży opór
    > urzędniczy :)

    Urzędnicy to akurat nie taki problem, bo ostatecznie muszą się stosować do
    przepisów.

    Ale weź wyjaśnij prywatnej firmie, gdzie sobie może wsadzić żądanie odcisku
    pieczątki. Np. home.pl wymaga jej na papierowym wniosku o cesję domeny .eu.
    Miałem jakąś starą z nieaktualnym adresem, to przybiłem na odczepnego, ale
    już rozważałem zrobienie proponowanej tutaj kiedyś pieczątki "nie posiadam
    pieczątki".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl