    From: "Nick(i)" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: C.d. sprawa o zaprzeczenie ojcostwa
    Date: Wed, 16 Feb 2005 14:41:12 +0100

    bo wrote:

    > Art. 69. § 1. Matka może wytoczyć powództwo o zaprzeczenie ojcostwa swego
    > męża w ciągu sześciu miesięcy od urodzenia dziecka.
    > § 2. Matka powinna wytoczyć powództwo o zaprzeczenie ojcostwa przeciwko
    > mężowi i dziecku, a jeżeli mąż nie żyje - przeciwko dziecku.
    > § 3. Obalenie domniemania ojcostwa może nastąpić tylko przez wykazanie
    > niepodobieństwa, żeby mąż mógł być ojcem dziecka.

    i to ma byc odpowiedz na pytanie: "czy jest mozliwosc złożenia zeznań, wyjasnien czy
    co
    tam trzeba w miejscu zamieszkania i w jaki sposób/gdzie to zrobic? " jakie zadal emil
    ??????

    wystarczajacvym powodem jest fakt ze ma daleko...
    ja tak mialam kiedy rozprawa odbywala sie w bydgoszczy a ja z gornego slaska i
    wystraczyla prosba
    pisemna o przesluchanie w miejscu zamieszkania...

    zadnych specjalnych powodow nie trza bylo miec.....

    --
    *****
    We are shaped by our thoughts, we become what we think.