  • 11. Data: 2011-08-01 14:05:03
    Temat: Re: Była żona zabrała dziecku telefon
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > "wierzę" miało być.

    Akurat wiara chyba tu nie ma nic do rzeczy, skoro z byłą żoną jeszcze nie
    rozmawiałeś, więc po prostu nie wiesz o co biega.

  • 12. Data: 2011-08-01 15:27:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > ps. A konsultowałeś z żoną sprawę komórki, zanim ją córce kupiłeś?

    Może powinien poprosić ją o zgodę -> ROTFL

  • 13. Data: 2011-08-01 15:37:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Akurat wiara chyba tu nie ma nic do rzeczy, skoro z byłą żoną jeszcze nie
    > rozmawiałeś, więc po prostu nie wiesz o co biega.

    Proponuję głosowanie zorganizować -> ROTFL

  • 14. Data: 2011-08-02 08:56:16
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 01 Aug 2011 15:59:45 +0200, Marcin napisał(a):

    > "wierzę" miało być.

    Człowieku, cos Ty sie wczoraj urodził???
    Już wieki temu Budka Suflera śpiewała "nie wierz NIGDY kobiecie, dobrą rade
    ci dam..".
    mało Ci było z "mamuśką" latorośli?
    Wyjebała Cię bez mydła, a ty dalej wierzysz babom? ;)
    Córeczka teraz jeszcze może nie ma nawyków dorosłej baby i w stosunku do
    Ciebie - ale z wiekiem stanie się taka sama jak jej matka i jak każda baba.
    baby nadają się tylko do du...nia ;)))

  • 15. Data: 2011-08-02 10:00:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-02 10:56, Kamil pisze:

> [...]
    > Ciebie - ale z wiekiem stanie się taka sama jak jej matka i jak każda baba.

    No i wylazł wielki homoseksualny ryj. Moje podejrzenia sprawdziły się
    homosiu.

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-08-02 10:26:47
    Od: Marcin <m...@o...pl>

> [...]
    > Ciebie - ale z wiekiem stanie się taka sama jak jej matka i jak każda baba.

    Tak, tak, wiem.
    Niemniej jednak pytanie brzmi co mogę zrobić w takiej sytuacji? Zgłosić
    kradzież na policji, odliczyć koszt komórki od alimentów? Coś tym rodzaju?
    M.

  • 17. Data: 2011-08-02 11:10:57
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl>

    jest jeszcze jedna opcja
    ona po prostu zazdrości

    macso

  • 18. Data: 2011-08-02 20:37:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > No i wylazł wielki homoseksualny ryj. Moje podejrzenia sprawdziły się
    > homosiu.

    No jakby byl homoseksualny, to by przeciez napisal, ze baby sie nie nadaja
    zupelnie, ale to zupelnie do niczego.
    A tak to napisal normalnie, jak co najmniej biseks :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2011-08-03 06:11:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 02-08-2011 22:37, SDD pisze:

> [...]
    > nadaja zupelnie, ale to zupelnie do niczego.
    > A tak to napisal normalnie, jak co najmniej biseks :)

    I to obciążony kompleksem Edypa.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 20. Data: 2011-08-03 07:32:32
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 08:11:21 +0200, Maddy napisał(a):

> [...]

    ty jesteś tak ^$%%&%^$%$&%, że nie wiesz nawet co to homoseksualizm :)))

    > I to obciążony kompleksem Edypa.

    LOL
    Wiesz o czym piszesz? :)
    Ja nie mam ochoty pozbyć się "konkurenta" w postaci ojca, by dymać matkę :)
    To jest kompleks Edypa, wprowadzony do psychoanalizy przez Freuda :)
    Więcej nie chce mi się cię uczyć :)

    Ale czego oczekiwać od baby....wiesz po co macie (baby) o jeden zwój więcej
    na mózgu od kury?
    żebyście nie łaziły po placu i nie srały jak te kury :))))