    From: "KK" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Budimex-Nieruchomo - umowa przedwstępna
    Date: Mon, 26 Jan 2004 13:46:12 +0100

    No właśnie zabezpieczają prawnie, czyli BEZCZELNIE robią z budunku
    mieszkalnego namiot cyrkowy z neonami reklamowymi i klinet nie ma nic do
    gadania choć będzie współwłaścicielem tej inwestycji a ww. firma nie bedzie
    miała tam swoich udziałów. Oczywiści masz rację, nie ma przymusu kupowania i
    podpisywania umowy z tą firmą, pytanie wystosowałem celem uzyskania
    informacji, czy takie postepowani jest zgodne z prawem i czy są prawne
    możliwości ukrócenia takiej praktyki. Chiałem być jednym z klientów tej firmy
    ale to co przeczytałem w umowie przekracza jakiekolwiek granice przyzwoitości
    i równego traktowania stron tzn. firmy i mnie.

    Dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Krzyszof Kocjan

    >Użytkownik "KK" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    >Nieruchomości
    >liter
    >(...) i w związku z tym Sprzedającemu przysługiwać
    >części
    >
    >1. istnieje swoboda zawierania umów, nie ma obowiazku kupowania mieszkania
    >na osiedlu Zacisze-Bis
    >2. tam nie kaza ci placic za prad ani konserwacje tej reklamy. Zabezpieczaja
    >jedynie prawnie mozliwosc obslugi tejze.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl