  • Data: 2004-01-26 13:26:12
    Temat: Re: Budimex-Nieruchomo - umowa przedwstępna
    Od: "KK" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję za komentarz, szczególnie odnośnie związku zawarcia umowy
    dotyczącej reklamy ze sprzedażą mieszkania, przecież to oczywiste
    uzależnienie, albo to podpiszę albo nie mam szans na kupno mieszkania choć
    jedna umowa ma związku z drugą, przynajmniej dla mnie tak to wygląda, powiało
    optymizmem. Jeszcze raz dziękuję. Jeżeli możesz coś jeszcze zasugerować będę
    wdzięczny.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof Kocjan

    archiwum i przeszukiwanie newsów