  • Data: 2004-01-27 10:23:16
    Temat: Re: Budimex-Nieruchomosci
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bv56eu$l8n$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Nigdy nic z Budimexem !!!!!!!! To beznadziejna firma.. jakis czas widzielm
    > co tam sie dzieje,
    > praktycznie jada tylko na podwykonawcach ktorych strasznie rzna. Firma ma
    > zaplecze tylko na papieprze..
    > Widzielem mase bledow ktore zrobili na budowych, bledow na poziomie 1 roku
    > studiow.. tragedia...
    > Byle dalej od budimexu !!!!!!!!!!!

    A ja natomiast widzialem dom zbudowany przez Budimex perfekcyjnie, gdzie
    przekatne pokoju zgadzaja sie do centymetra, gdzie wszystkie sciany trzymaja
    pion. A protokól odbioru (wykonywany prze rzeczoznawce budowlanego) mial
    słownie 1 niewielką usterke (naprawiona w 15 min).
    Nie pluj, bo w samej Warszawie znajde 15 gorszych developerów od Budimexu.

    --
    SQLwysyn