  • 1. Data: 2007-04-11 19:03:02
    Temat: Brudny pracownik
    Od: " tw53" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witajcie

    Mam następujący problem. Pracuje w mojej firmie człowiek (nawiasem mówiąc
    dobry fachowiec) który jest starym kawalerem. Tak się składa, że kompletnie
    nie dba o siebie i swoje otoczenie. Podobno w domu ma straszny brud, od niego
    samego też niemiło pachnie. Jakiś czas temu przyniósł do pracy
    (prawdopodobnie w odzieży) pluskwy. Trzeba było przeprowadzić dezynsekcję.
    Pracownik dostał upomnienie słowne, i przeniesienie na inne stanowisko.
    Wczoraj okazało się, że w jego otoczeniu ponownie pojawiły sie te niemiłe
    stworzonka i czeka nas ponownie dezynsekcja. Jak wpłynać na takiego człowieka
    aby zaczął dbać o siebie, skoro upomnienie słowne nie pomaga? Dać mu naganę?
    Na jakiej podstawie? Naruszenie zasad współżycia społecznego? A jeżeli się
    nie dostosuje to co dalej? Pomóżcie proszę.

  • 2. Data: 2007-04-11 19:18:16
    Temat: Re: Brudny pracownik
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    tw53 <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Mam następujący problem. Pracuje w mojej firmie człowiek

    Zapomniałem dodać, że ten człowiek pracuje z innymi ludźmi i pluskwy pogryzły
    już kilka osób...

  • 3. Data: 2007-04-11 19:42:26
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    t...@W...gazeta.pl napisał(a):

    > Zapomniałem dodać, że ten człowiek pracuje z innymi ludźmi i pluskwy pogryzły
    > już kilka osób...

    Moze zainstalowac kabine prysznicowa w pracy.
    Prysznic jest w wielu zakladach pracy zwlaszcza jesli chodzi o prace
    fizyczna

  • 4. Data: 2007-04-11 19:45:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    tw53 napisał(a):

    > Mam następujący problem. Pracuje w mojej firmie człowiek (nawiasem mówiąc
    > dobry fachowiec) który jest starym kawalerem.

    Ożenić go ;)
    Żona go będzie dyscyplinować :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-04-11 20:06:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Ożenić go ;)

    No co ty, od razu najwyższy wymiar kary?

  • 6. Data: 2007-04-11 20:07:53
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik " tw53" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się
    > nie dostosuje to co dalej? Pomóżcie proszę.

    A może po prostu z nim porozmawiać i poinformować o możliwości zwolnienia ?
    A jeśli to nie pomoże zwolnić .

    Pozdrawiam
    zenek

    PS. tw 53 NO, no ... :)

  • 7. Data: 2007-04-12 06:44:05
    Od: c...@p...onet.pl

    On 11 Kwi, 21:03, " tw53" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > nie dba o siebie i swoje otoczenie. Podobno w domu ma straszny brud, od niego

    mialem podobna sytuację pare lat temu.

    W dniu imienin tego jegomościa przygotowaliśmy super zapakowana
    paczkę, cała załoga złożyła mu zyczenie (troche na odległość) i
    poprosiliśmy go o rozpakowanie prezentu. Wyciągał po kolei: mydło,
    proszek do prania, skarpetki, ręczniki, szampon do włosów.....

    i od tamtego dnia była znacząca poprawa, a gdy zdarzyło mu sie rano
    zaspać i przyszedł "nieświeży" to każdy go pytał "kiedy masz te
    imieniny?"

    pzdr. Celuloz

  • 8. Data: 2007-04-12 12:42:49
    Od: czonek <k...@o...pl>

    tw53 napisał(a):
> [...]
    > Na jakiej podstawie? Naruszenie zasad współżycia społecznego? A jeżeli się
    > nie dostosuje to co dalej? Pomóżcie proszę.

    Może ci w sanepidzie podpowiedzą. Kilka lat temu w moje firmie (Dom
    Kultury na północnym mazowszu) lekaż w czasie badań okresowych, wystawił
    sprzataczce czasową zdolność do pracy (dwa miechy) i dał wrunek, że w
    tym czsie musi sobie zęby zrobić a jak nie to z pracą może się pożegnać.
    Wywaliła próchnicę, wstawiła szufladę i dostała zdolność do pracy. Z
    powyższego mozna wnioskować, że musza być jakieś przepisy o
    bezpieczeństwie i higienie pracy lub sanitarne, które można wykorzystać
    do rozwiązania problemu.

  • 9. Data: 2007-04-12 17:55:11
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Ożenić go ;)
    > Żona go będzie dyscyplinować :)

    Daj mu szansę. Nie trzeba od razu niszczyć wartościowego człowieka.

    Tomek