    From: "js" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brakujące metry kwadratowe w mieszkaniu
    Date: Tue, 11 Jan 2005 16:37:46 +0100

    Użytkownik "MIS" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cs07gl$rt8$1@news.onet.pl...
    > Otóż w maju 2004 roku nabyłem mieszkanie w 4 mieszkaniowej willi.
    > Willa ta początkowo była bliźniakiem 2 mieszkaniowym, ale poprzedni
    > właściele przekształcili pojedyncze mieszkania na 2 więc powstały
    > ostatecznie 4.
    [cut]
    > Kto ma to zrobić i na czyj koszt?
    > Dodam, że wszystkie mieszkania w willi mają błędnie oznaczone m2 i problem
    > wydaje się być poczwórny !!

    Strasznie sie rozpisujesz o mieszkaniu, a nie podajesz najwazniejszych
    wiadomosci.
    Od kogo kupiles mieszkanie?
    Od dewelopera, jakiegos posrednika, od agenta, od kogo?
    Jak wyglada umowa? Jest zawarty sposob liczenie metrazu? Jak wyglada zapis
    dot. ceny? Od metra, za calosc, czy cos w rodzaju : "Strony ustalaja cene m2
    na XXXX, co daje lacznie YYY"?
    Do tego inne sprawy, polecam wizyte u prawnika, bo tutaj raczej konkretnej
    porady nie dostaniesz, zreszta po poprzednich odpowiedziach mogles sie
    zorientowac, no a darmowych porad udziela sie innemu "targetowi" :>

    --
    - To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata.
    Kot poczuł się dotknięty i aż podskoczył na krześle.