  • Data: 2005-01-12 08:22:07
    Temat: Re: Brakujące metry kwadratowe w mieszkaniu
    Od: "MIS" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o tym ze powierzchnia mieszkania nie stanowi wytycznej do jego ceny...
    > cena
    > zalezy w wiekszym stopniu od lokalizacji itp ale tym to zajelaby sie
    > skarbowka jak bys dal za malo.. teraz jest ok..
    > to tak jakbys marudzil ze w lazience jest inny kolor plytek... widzialy
    > galy
    > co braly
    > albo ze zona ma jednak 5 lat wiecej niz mowila ze ma ;))))))

    Czyli wg twojego rozumowania wszystko jest ok, tak?
    A gdzie jest odpowiedzialność prawna projektanta za to co robi?
    Czy ma prawo wpisywać z czachy co mu do głowy przyjdzie zamiast ruszyć 4
    litery i zmierzyć co trzeba. O to mam pretensje.
    Mam kolegę projektanta i mówił mi, że to po prostu fuszera i ewidentny błąd.