  • Data: 2005-01-12 11:34:49
    Temat: Re: Brakujące metry kwadratowe w mieszkaniu
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli wg twojego rozumowania wszystko jest ok, tak?

    prawnie ok..
    problem jest tylko w tym ze facet mogl wiedziec ze metrow jest mniej a dalej
    mowi ze wiecej.. tyle ze to po prostu nieuczciwa reklama... to nie jest
    oszustwo.

    > A gdzie jest odpowiedzialność prawna projektanta za to co robi?

    to ze projektant sie pomylil nie znaczy ze tobie ktos odda za mieszkanie
    jemu za tonawet uprawnien nie zabiora

    > Czy ma prawo wpisywać z czachy co mu do głowy przyjdzie zamiast ruszyć 4
    > litery i zmierzyć co trzeba. O to mam pretensje.
    > Mam kolegę projektanta i mówił mi, że to po prostu fuszera i ewidentny
    błąd.

    zgadza sie blad.. ale zawsze mogles sam zmierzyc mieszkanie przed kupnem i
    po prostu nie kupowac