  • Data: 2005-01-12 07:13:53
    Temat: Re: Brakujące metry kwadratowe w mieszkaniu
    Od: "MIS" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Strasznie sie rozpisujesz o mieszkaniu, a nie podajesz najwazniejszych
    > wiadomosci.
    Być może.

    > Od kogo kupiles mieszkanie?
    Od osoby prywatnej, która zbudowała połowę bliźniaka. Ot zwykły człowiek "z
    ulicy".

    > Od dewelopera, jakiegos posrednika, od agenta, od kogo?
    Nie

    > Jak wyglada umowa? Jest zawarty sposob liczenie metrazu? Jak wyglada zapis
    > dot. ceny? Od metra, za calosc, czy cos w rodzaju : "Strony ustalaja cene
    > m2 na XXXX, co daje lacznie YYY"?
    Słowna umowa była za m2. U notariusza niestety takiego zapisu nie ma :(
    Jest napisane, że mieszkanie o pow.65m2 + pom. piwniczne w cenie 195 tys.

    > Do tego inne sprawy, polecam wizyte u prawnika, bo tutaj raczej konkretnej
    > porady nie dostaniesz, zreszta po poprzednich odpowiedziach mogles sie
    > zorientowac, no a darmowych porad udziela sie innemu "targetowi" :>
    Być może do tego dojdzie, ale wcześniej myślałem, że ktoś mi coś podpowie.