  • Data: 2005-01-12 15:23:40
    Temat: Re: Brakujące metry kwadratowe w mieszkaniu
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robcio" <r...@i...pl> popełnił 12 sty 2005 na pl.soc.prawo
    utwór news:cs323o$7ou$1@news.onet.pl:

    > co ty powiesz.. jedynie u deweloperow ktorym nie chce sie wyklocac o
    > kazdy cm2..
    > normalnie prawie nigdy sie nie zgadza.

    "Mniej więcej" to taki polski potoczny zwrot, oznaczający (za SJP PWN)
    >w przybliżeniu; prawie<ť
    Czy różnica ca 10% jest dla Ciebie pomijalna?

    > bo jak masz powierzchnia mieszkania nie ujmuje jego funkcjonalnosci ..
    > na 50m2 mozesz robic to samoco na 60m2

    Ja nie mogę, Ty może możesz.
    Zmieniałem już mieszkania m.in. z powodu metrażu o 4m2 większego.
    Dalej będziesz twierdził, że mieszkanie 50m2/1 i 60m2/1 to to samo?

    1/przy czym będą się różnić jeszcze innymi "nieznaczącymi" prametrami
    (wykończenie, piętro i lokalizację odpuśćmy sobie) jak:
    wysokość 2,60 i 3,20
    4pokoje+kuchnia+WC+łazienka i 3pokoje z wnęką kuchenną i pom. sanit.
    /WC+ŁAZ/
    itd.

    --
    pozdro