  • 1. Data: 2010-10-20 10:49:16
    Temat: Re: Brak sp.z o.o. w krs ?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 20-10-2010 12:38, Wemif pisze:
    > Pewna firma ma domenę modulus.pl, z whois:
    > utworzona: 2003.11.21 09:36:21
    > firma: MODULUS Sp. z o.o.
    > ulica: Lubostroń 7B/18
    > miasto: 30-383 Kraków
    > Na stronie http://krs.ms.gov.pl/ nie ma spółki pod tą nazwą.
    > Pierwszy raz coś takiego widzę, czy często się zdarza brak w tej bazie,
    > czy po prostu taka firma nie istnieje?

    Możliwe przyczyny:
    - spółka nie istnieje już (rozwiązanie, połączenie z inną itd.),
    - spółka istnieje pod inną firmą (nazwą),
    - whois podaje błędne namiary

    Spróbuj ustalić więcej danych tej spółki, np. numer KRS. Wtedy będzie
    można coś więcej powiedzieć.

    --
    .B:artek.

  • 2. Data: 2010-10-20 15:00:25
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    .B:artek. <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

    > Możliwe przyczyny:
    > - spółka nie istnieje już (rozwiązanie, połączenie z inną itd.),
    > - spółka istnieje pod inną firmą (nazwą),
    > - whois podaje błędne namiary

    Czy spółki powstałe przed stworzeniem KRS (2001), będące w Rejestrze
    Handlowym (RHB) musiały zostać przepisane do KRSu? (być może nie, jeśli
    nie było dokonywanych w nich zmian, i to by mógł być powód dlaczego
    firmy nie ma w KRS, tak sobie gdybam)

    a.

  • 3. Data: 2010-10-20 15:16:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 20-10-2010 17:00, Wemif pisze:

    > Czy spółki powstałe przed stworzeniem KRS (2001), będące w Rejestrze
    > Handlowym (RHB) musiały zostać przepisane do KRSu?

    Musiały - przepisanie było za darmo.
    Był na to wyznaczony termin, po jego przekroczeniu sądy wzywały do
    dokonania wpisu (tym razem już odpłatnie) i teoretycznie jak nie było
    odzewu (a sądy wysyłają wezwania nie tylko do spółki ale i do wpisanych
    w rejestrze członków zarządu bezpośrednio i grożą im grzywnami) to
    właściwy sąd mógł wykreślić spółkę z rejestru.

    W chwili obecnej bez wpisu w KRS są tylko spółki, które na ten wpis
    czekają - nowo powstałe. One w nazwie mają "w organizacji" - w każdym
    razie do czasu uzyskania wpisu tak się powinny "przedstawiać".

    Spółki zlikwidowane także figurują w rejestrze - mają tylko wpisaną datę
    uprawomocnienia się likwidacji.
    Nie wiem jak długo te dane są przechowywane, ale spółka w ktorej kiedyś
    pracowałam zlikidowana został w 2004 i jej dane są ciągle dostępne w
    wyszukiwarce KRS.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813