    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Date: Thu, 4 Oct 2007 15:01:04 +0200

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 13:35:48 +0200, Jotte napisał(a):

    > Moim zdaniem na odległość można kupić bilet lotniczy, płytę CD/DVD itp.
    > Ale są towary, które należałoby obejrzeć i wypróbować przed zakupem (czy
    > kupiłbyś w internecie np. garnitur?). Osobiście sposób zakupu towaru
    > uzależniam od jego rodzaju (zdarza mi się dokonywać zakupów zdalnie).

    Nie pieprz głupot - monitory psują się bez względu na to gdzie
    i za ile są kupione, a cena jest wynikiem wielu czynników a nie
    tylko "pewności sprzedawcy". Forma sprzedaży nie ma tu znaczenia
    bo tak samo możesz kupić nie działającą płytę CD czy też monitor,
    więc nie ma lepszych i gorszych sposobów zakupu. Nawet zakup zdalny
    jest lepszy bo zdaje się że masz 10 dni na wycofanie się.

    Pozdrawiam,
    Henry