    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Date: Fri, 19 Feb 2010 13:03:35 +0100
    <4b7cee0c$1@news.home.net.pl> <hlithq$dc3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7cfa7d$1@news.home.net.pl> <hliuhj$fmd$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0831$1@news.home.net.pl> <hlj1vd$3dq$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0d25$1@news.home.net.pl> <hlj6sv$m11$1@news.task.gda.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hlj9q6$rrf$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d2c10$1@news.home.net.pl> <hljbbi$v71$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d3a02$1@news.home.net.pl> <hljeh5$77k$1@news.task.gda.pl>
    <4b7dc6fd$1@news.home.net.pl> <hlleh0$5f3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7e412c$1@news.home.net.pl> <hllhoo$ogg$1@news.task.gda.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hllldc$e08$1@news.task.gda.pl>
    <4b7e5ed4$1@news.home.net.pl> <hllpsd$4p2$1@news.task.gda.pl>
    <4b7e7296$1@news.home.net.pl> <hllsrm$kku$1@news.task.gda.pl>
    <4...@n...home.net.pl>

    wiadomości news:4b7e7bd5@news.home.net.pl...

    > Taki pętak jak ty musiałby im buty całować.

    przedluzaj sobie dalej, ale to i tak nie pomoze ;)

    > Bo została o niej POINFORMOWANA.

    o umiejscowieniu tablicy?
    ciekawa teoria

    > No to zakładaj ludziom blokady

    nie mam takiej potrzeby, jak narazie, ale byc moze potrzeba spoleczna
    uruchomi pewne mechanizmu, ktore zalegalizuja ten proceder

    > ...aż się zdziwisz, bo ktoś kilka dni wcześniej gdzieś z drugiej strony
    > ulicy jakąś mała tabliczkę postawił.

    spokojna twoja rozczochrana

    > Gdzieś ty widział płacz, kłamliwa gnido?

    ty naprawde nie dostrzezesz ironi, nawet jak cie kopnie w zyc

    > Podobnie jak inni spece od haraczy.

    apropo haraczy, napisalem to juz wczesniej, ale przekopiuje tutaj

    "ok, zostawmy blokady i teraz zrobmy cos takiego
    ustawiamy tablice z oplatami 20 zeta za godzine, ktos przyjezdze regularnie,
    tablic nie czyta, bo poco, ajent ma to w d... bo codziennie robi zdjecia,
    zbieraja sie fotki z calego miesiaca, na okolo 3500 tysia i co?"

    i co, wolalbys zaplacic 300 za zdjecie blokady, czy 3500 za miesiac
    parkowania, ewentualnie zrobmy sobie 100 za godzine, i 500 zeta za twoj
    obiadek i odpoczynek + koszty sadowe

    wtedy tez byc oczywiscie sie pieklil ze bandyckie metody, itd, tez bylo by
    ci zle

    > Pytałem się o proponowaną przez ciebie metodę - nie wiesz, co oznacza
    > znak zapytania?

    gdzie ty w pierwszym cytacie widzisz znak zapytania, to nie bylo pytanie a
    propozycja rozwiazania problemu, ty naprawde jestes taki uposledzony, czy
    bierzesz jakies specjalne lekcje?