  • Data: 2010-02-19 12:38:19
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7e7bd5@news.home.net.pl...

    > przedluzaj sobie dalej, ale to i tak nie pomoze ;)

    Musisz tutaj leczyć swoje kompleksy?

    > o umiejscowieniu tablicy?
    > ciekawa teoria

    Przez osoby, które jej sprawę zgłosiły.

    > nie mam takiej potrzeby, jak narazie, ale byc moze potrzeba spoleczna
    > uruchomi pewne mechanizmu, ktore zalegalizuja ten proceder

    Proceder - dobre określenie.

    > spokojna twoja rozczochrana

    Pożyjemy, zobaczymy.

    > ty naprawde nie dostrzezesz ironi, nawet jak cie kopnie w zyc

    Tak się teraz tłumacz - ironią - kłamczuszku.

    > apropo haraczy, napisalem to juz wczesniej, ale przekopiuje tutaj
    >
    > "ok, zostawmy blokady i teraz zrobmy cos takiego
    > ustawiamy tablice z oplatami 20 zeta za godzine, ktos przyjezdze
    > regularnie,
    > tablic nie czyta, bo poco, ajent ma to w d... bo codziennie robi zdjecia,
    > zbieraja sie fotki z calego miesiaca, na okolo 3500 tysia i co?"

    [ciach]

    Działają standardowe regulacje dotyczące skutecznego poinformowania o
    warunkach umowy. Oraz o nieproporcjonalnie wysokich cenach. Zapoznaj się
    z KC. Ach, przeproaszam - to dla ciebie za trudne... Wolisz chwycić za
    łom albo inny łańcuch.

    > gdzie ty w pierwszym cytacie widzisz znak zapytania, to nie bylo pytanie
    > a propozycja rozwiazania problemu, ty naprawde jestes taki uposledzony,
    > czy bierzesz jakies specjalne lekcje?

    I kolejny przykład twojej skłonności do manipulacji cytatami... Kilka
    znaków cytowania dopisujesz i masz nadzieję, że nikt nie zauważy?