  • Data: 2023-08-21 20:33:04
    Temat: Re: Bioharmonizer
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2023 o 18:28, J.F pisze:
    > No widzisz - a obok piszesz, ze seniorka nie chciała kupić tego
    > badziewia, więc to zła umowa jest.

    Twierdzę, że kluczowym jest wykazanie, że żadnego zgodnego oświadczenia
    nie było. A nie, ze umowa jest nieważna.

    > I kto ma to zrobic - seniorka/rodzina, sąd, policja, prokurator? > Wystarczy, ze
    nie listy uczestników, i d*.
    > Albo jest - same nazwiska.

    A jeszcze pamiętasz, o czym na początku pisałem? Przecież oczywistym
    jest, że w interesie sprzedawcy nie będzie ujawnienie tych list.

    > Zapewne ktos to jeszcze kupił, wiec są faktury, umowy ... i pozytywna
    > opinia tego kogos ? Tak, wiedział ile kosztuje, powiedzieli na
    > prezentacji.

    NApisałe również, jak to można rozwiazać. Po 10 latach pewnie mało który
    świadek z seniorów żyje, a wiarygodności ich zeznań nie wspominając.

    --
    (~) Robert Tomasik