  • 1. Data: 2002-07-30 08:48:17
    Temat: Re: Big Bank Gdanski dziwna procedura kredytowa???
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    Czy az tak bardzo jrest Pan "przycisniety" ?

    Bank moze uztanowic zabezpieczenie przejsciowe w formie chocby
    ubezpieczrenia kredytu na czas zalozenia ksiegi, moze zabezpieczyc kredyt na
    czym innym.

    Mysle, ze to kupujacy w te strone kieruje sprawa.

    Boguslaw

  • 2. Data: 2002-07-30 09:59:30
    Od: Bajonet <b...@p...onet.pl>

    Boguslaw Szostak wrote:

> [...]
    > czym innym.
    >
    > Mysle, ze to kupujacy w te strone kieruje sprawa.

    Nie jestem wogole przycisniety i zalezy mi bardziejna bezpieczenstwie
    transakcji niz na szybkosci
    czy wygorowanej cenie. Po prostu chcialbym sprzedac i "miec spokoj" (jestem
    niefachowcem i te sprawy
    bankowo-prawne mnie oslabiaja:-((( )
    Rozumiem z Pana opini ze raczej nie powinienem godzic sie na cos takiego, czy
    tak?

  • 3. Data: 2002-07-30 10:08:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Bajonet" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > bankowo-prawne mnie oslabiaja:-((( )
    > Rozumiem z Pana opini ze raczej nie powinienem godzic sie na cos takiego,

    jak mowila mila Pani z US
    "kazdy odpowiada za siebie".

    To nie musi byc Panskim zmartwieniem skad kupujacu wezmie pieniadze
    i kiedy i jak...

    Moze pan powiedziec, ze bardzo Panu przykro, ale moze pan poczekac chwile,
    lecz pieniadze maja byc przy transakcji...

    Lecz moze Pan zgodzic sie na pozniejsza platnosc (powiedzmy za 2 miesiace)
    pod warunkiem, ... i tu sie zabezpieczyc...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-07-31 15:21:41
    Od: Bajonet <b...@p...onet.pl>

    Boguslaw Szostak wrote:Moze pan powiedziec, ze bardzo Panu przykro, ale moze
    pan poczekac chwile,

    > lecz pieniadze maja byc przy transakcji...
    >
    > Lecz moze Pan zgodzic sie na pozniejsza platnosc (powiedzmy za 2 miesiace)
    > pod warunkiem, ... i tu sie zabezpieczyc...

    Tak dla informacji innych nieszczesnikow z podobnym problemem...
    poszlismy wspolnie "za rog" i gdzie przyszly nabywca dostal propozycje
    kredytu na minimalnie dogodniejszych warunkach :-)uruchamianego
    bez zadnych udziwnien. Najzabawniejsze ,ze udzieli go ten sam Big Bank Gdanski
    tylko
    z posrednictwem Polskiego Towarzystwa Finansowego.