  • 1. Data: 2002-07-30 07:09:14
    Temat: Nieuczciwa przychodnia i co dalej?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    W kwietniu mojemu dziecku przychodnia do której należę odmówiła skierowania na
    badania specjalistyczne; złożyłem skargę do dyrekcji przychodni oraz do Kasy
    Chorych a ta kilka dni temu przysłała pismo, w którym stwierdza, że po
    przeprowadzonym dochodzeniu podziela moją opinię. Generalnie całe pismo kończy
    sentencją o ograniczeniu praw pacjenta.
    W międzyczasie, kiedy trwało postępowanie wyjaśniające, kierownik przychodni u
    którego byłem z interwencją podczas pierwszej wizyty, napisał pismo do mnie, że
    oczerniam go i że on skieruje sprawę do sądu. Jak rozumiem, chciał mnie
    nastraszyć żebym wycofał skargę.

    Mam pytanie - co powinienem a co mogę zrobić z tą przychodnią?

    pozdrawiam
    MSrok

    PS Swoją drogą ta przychodnia robi jeszcze ciekawsze "numery"...

  • 2. Data: 2002-07-30 21:08:15
    Temat: Re: Nieuczciwa przychodnia i co dalej?
    Od: "Kamil" <k...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie - co powinienem a co mogę zrobić z tą przychodnią?

    Wszystko nadaje sie do prasy. CZasem oni tez potrafia pomoc w takich
    sprawach.

    kamil