  • 1. Data: 2002-07-30 07:56:37
    Temat: Re: intrum justitia - pilne!
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

    Jeszcze raz bardzo dziękuję. Właśnie tak chce zrobic - firma, ktora
    przekazala do Intrum moje rzekome dlugi, rowniez nie posiada mojej zgody na
    przetwarzanie danych - zostala ona wycofana jakies dwa lata temu, a wciaz
    wysylali do mnie ulotki reklamowe.
    Na razie sądem ich nie chce straszyc, tylko poprosze min o przysłanie kopii
    mojej zgody ;)

    Pookio

  • 2. Data: 2002-07-30 08:56:26
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Pookio" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wysylali do mnie ulotki reklamowe.
    > Na razie sądem ich nie chce straszyc, tylko poprosze min o przysłanie

    Tak na marginesie to chyba kodeks cywilny zezwala na sprzedaz wierzytelnosci
    bez zgody
    dluznika.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-07-30 10:03:51
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

    > Tak na marginesie to chyba kodeks cywilny zezwala na sprzedaz
    wierzytelnosci
    > bez zgody
    > dluznika.

    Tylko na jakiej podstawie, jesli nie wystawili faktury?

    Magda P.

  • 4. Data: 2002-08-01 18:09:58
    Od: "McGyver" <m...@w...onet.pl>

    > Tylko na jakiej podstawie, jesli nie wystawili faktury?

    1/. Jezeli nabyli wierzytelnosc, musza to udokumentowac .

    2/. Pamietajcie ze faktury przeddawniaja sie z uplywem lat dwoch. Jezeli
    scigaja was np. za Plus GSM itp. i minelo dwa lata, moga sie wypchac.

    pozdro
    Mac