  • 1. Data: 2006-08-04 12:52:53
    Temat: Re: Biedronka :-)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A potem obudziłeś się zlany potem ;))))

    Nie no, fakt, potem mialem dziwne wrazenie, ze ktos na mnie patrzy, gdy sie
    pojawialem w tym sklepie ;-)) Poza tym reklamowany sprzet byl wart jakies
    500 zlotych, a duzo wiecej kosztowal mnie czas, stracony na uzeranie sie,
    policje, protokoly, zeznania, trzy rozprawy sadowe + dojazdy. Takze ogolnie
    chyba gra nie byla warta swieczki... Dopoki w Polsce nie bedzie czegos w
    stylu "patrolu interwencyjnego" i w ogole dopoki nie bedzie urzedu ochrony
    interesow konsumentow indywidualnych (bo UOKiK to sie takimi "malymi"
    sprawami nie zajmuje, chocby nie wiem jak powszechne byly) - tego typu
    przewalki beda uchodzic sprzedawcom na sucho...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2006-08-06 19:56:14
    Temat: Biedronka :-)
    Od: nelson <p...@g...pl>

    Witam

    Spotkała mnie przezabawna, ale i zarazem wkurzająca sytuacja w sklepie
    pod tytułem Biedronka.

    Przy próbie złożenia reklamacji zakupionego rok wcześniej urządzenia
    elektromechanicznego, na podstawie
    ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej, oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego,
    (posiadałem dowód zakupu) zostałem wyśmiany przez obecną w sklepie z-cę
    kierownika i poinformowany, że u nich taka
    ustawa nie obowiązuje, bo oni mają swoje zasady rozpatrywania
    reklamacji, czyli tylko na podstawie ważnej (podbitej)
    karty gwarancyjnej. Próbowałem przekonać białogłowę, że nie ma racji,
    ale suma sumarum skończyło sie na tym, iż musiałem towar
    taszczyć spowrotem do domu (jakieś 30 kg) i zwrócić w dniu następnym na
    podstawie karty gwarancyjnej :-/
    Rzecz działa się na przełomie późny piątek/sobota.

    Strasznie mnie to rozsierdziło :-!!!

    Co tym skurczybykom można zrobić, prócz zgłoszenia sprawy u powiatowego
    rzecznika praw konsumenta ??

    nelson
    www.piotrmedela.anv.pl

  • 3. Data: 2006-08-06 19:59:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "nelson" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co tym skurczybykom można zrobić, prócz zgłoszenia sprawy u powiatowego
    > rzecznika praw konsumenta ??

    Nic. Na przyszłość rzeczy nie taszczyć, tylko złożyć reklamacje na piśmie.

  • 4. Data: 2006-08-06 21:25:40
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    Najlepszy jest dżem z biedronki, jakkolwiek to interpretować :D!

  • 5. Data: 2006-08-07 04:50:27
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik "nelson" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nic. Na przyszłość rzeczy nie taszczyć, tylko złożyć reklamacje na piśmie.

    Przecież napisałem, że kobieta odmówiła przyjęcia reklamacji towaru,
    na wymienionej podstawie.
    Pismo miałem ze sobą, ale mogłem się nim tylko podetrzeć, nie przyjmie
    i co jej zrobisz ??

    Na nastepny dzień trafiłem na inną, która też nie wiedziała o czym mówię
    a ja ostatecznie zgodziłem sie na zwrot kasy, ale na podstawie gwarancji.
    Wyjeżdżałem na wczasy i nie mialem czasu się z nimi użerać, ale teraz
    chciałbym coś z tym zrobić, bo ta pierwsza baba potraktowała mnie
    nieelegancko.

    nelson
    www.piotrmedela.anv.pl

  • 6. Data: 2006-08-07 05:14:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 07.08.2006 p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Przecież napisałem, że kobieta odmówiła przyjęcia reklamacji towaru,
    > na wymienionej podstawie.
    > Pismo miałem ze sobą, ale mogłem się nim tylko podetrzeć, nie przyjmie
    > i co jej zrobisz ??

    Dzwonisz wtedy do Inspekcji Handlowej. Najlepiej jeszcze ze sklepu.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2006-08-07 07:26:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "nelson" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Strasznie mnie to rozsierdziło :-!!!
    >
    > Co tym skurczybykom można zrobić, prócz zgłoszenia sprawy u powiatowego
    > rzecznika praw konsumenta ??

    Ja bym się wydzierał na cały sklep, że sprzedają zieloną wędlinę i nie
    przyjmujecie jej zwrotów. :)

  • 8. Data: 2006-08-07 07:58:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Dzwonisz wtedy do Inspekcji Handlowej. Najlepiej jeszcze ze sklepu.

    Nic nie da. IH nie reaguje tak szybko.

  • 9. Data: 2006-08-07 08:08:29
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Przecież napisałem, że kobieta odmówiła przyjęcia reklamacji towaru,
    > na wymienionej podstawie.
    > Pismo miałem ze sobą, ale mogłem się nim tylko podetrzeć, nie przyjmie
    > i co jej zrobisz ??

    Wyslac reklamacje poczta za potwierdzeniem odbioru?

    --
    Roland

  • 10. Data: 2006-08-07 09:39:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 07.08.2006 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Nic nie da. IH nie reaguje tak szybko.

    Słyszałem (fakt, że tylko słyszałem), że potrafi mocno pomóc przekazanie
    słuchawki :)

    --
    Marcin