    From: nelson <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Biedronka :-)
    Date: Sun, 06 Aug 2006 21:56:14 +0200

    Witam

    Spotkała mnie przezabawna, ale i zarazem wkurzająca sytuacja w sklepie
    pod tytułem Biedronka.

    Przy próbie złożenia reklamacji zakupionego rok wcześniej urządzenia
    elektromechanicznego, na podstawie
    ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej, oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego,
    (posiadałem dowód zakupu) zostałem wyśmiany przez obecną w sklepie z-cę
    kierownika i poinformowany, że u nich taka
    ustawa nie obowiązuje, bo oni mają swoje zasady rozpatrywania
    reklamacji, czyli tylko na podstawie ważnej (podbitej)
    karty gwarancyjnej. Próbowałem przekonać białogłowę, że nie ma racji,
    ale suma sumarum skończyło sie na tym, iż musiałem towar
    taszczyć spowrotem do domu (jakieś 30 kg) i zwrócić w dniu następnym na
    podstawie karty gwarancyjnej :-/
    Rzecz działa się na przełomie późny piątek/sobota.

    Strasznie mnie to rozsierdziło :-!!!

    Co tym skurczybykom można zrobić, prócz zgłoszenia sprawy u powiatowego
    rzecznika praw konsumenta ??

    nelson
    www.piotrmedela.anv.pl