  • 1. Data: 2006-08-06 18:14:50
    Temat: Komentarz
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Dobry wieczór.
    Mam gorącą prośbę o podrzucenie na prv. komentarza do art. 4 ustawy
    z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od
    niektórych
    przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.

    Dziękuję z góry.

    Michał
    m...@o...pl

  • 2. Data: 2006-08-06 22:00:03
    Temat: Re: Komentarz
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Mecenas napisał(a):
> [...]
    > niektórych
    > przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.

    z tym to leipiej udaj sie na grupe z rozszerzeniem .podatki

    P.

    --
    TO BANDYTA MA SIĘ BAĆ A NIE JEGO OFIARA!!!
    Podpisz projekt obywatelski poszerzający absurdalne warunki obrony