    From: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezplatne porady prawne - aplikant III roku
    Date: Tue, 22 Aug 2006 12:02:55 +0200

    > Witam,
    > Wszystkim zainteresowanym chetnie udzielę online bezpłatnej porady z
    > zakresu
    > prawa karnego, karnego skarbowego lub prawa wykroczeń.
    > Opis problemu prosze przesłac na adres p...@w...pl
    > PS. Uprasza sie uczestnikow grupy o nie reagowanie agresywnie (
    > wypisywanie
    > bzdur i obelg) na oferte BEZPLATNYCH porad. Po pierwsze: nie biore
    > pieniedzy, po drugie : codziennie pisze do mnie z 5 osob z prosba o pomoc.
    > Wiec chyba nie jest to najgorszy pomysl

    to ja mam takie pytanie:
    jest pewna osoba ktora zachowuje sie nieodpowiednio do norm
    przyjetych w pewnym srodkowisku,
    prawo nie zabrania tego co ta osoba poczynia, ale pewien regulamin tak,
    jak zmusic ta osobe do zastosowania sie do tych norm ??

    nadmienie, ze ta osoba uwaza, ze to co robi jest w 100% w porzadku,
    i ze robi na pewno dobrze,
    obawiam sie, ze z tej osoby wyrosnie polityk ktory tez bedzie sie staral
    na sile uszczesliwiac spoleczenstwo lamiac przyjete normy w imie tego
    co ona uwaza za dobre

    prosze i porade

    Tomek