  • Data: 2006-08-23 08:08:43
    Temat: Re: Bezplatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: "prawnikzadarmo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Biegała" <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.eem141.7jh.piotr@koneser.dziewic.com...

    > mailer tez;-) Schizofrenia? ;-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

    A co to jednego komputera nie moga urzywac dwie osoby? Bronie tego chuligana
    bo tak sie sklada ze razem jestesmy na aplikacji a owy chuigan jeswt moim
    mezem. A zreszta co ja Wam bede tutaj pisac, nawet nie wiecie ile chuligan
    dziennie otrzymuje maili z prosba o porade - jak macie ochote to sobie
    mozecie jeszcze bardziej poobrazac aplikantow, prosze bardzo i tak mam to
    daleko gdzies.
    pozdrawiam